جستجو کردن

تامین کنسانتره سیب ارومیه + با قیمت به صرفه

کنسانتره سیب ارومیه از لحاظ کمی و کیفی در کشور زبان زد است به طوری که اغلب کارخانه های نوشیدنی و مواد غذایی برای تامین کنسانتره سیب مورد نیاز خود با قیمت به صرفه با تولیدکننده های این شهر ارتباط می گیرند.

قیمت کنسانتره سیب

تامین کنسانتره سیب ارومیه

ایران دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه تولید محصولات کشاورزی به ویژه سیب را داراست و از این رو زمینه برای تولید فرآورده های سیب در کشور وجود دارد و کنسانتره سیب یکی از مهم ترین فرآورده های این میوه در طول سال می باشد.

سالانه بیش از 4 میلیون تن سیب در کشور تولید می شود که بخشی از آن برای تولید کنسانتره سیب، پوره سیب و دیگر محصولات مثل سیب خشک مصرف می شود.

با توجه به اینکه کارخانه های با تکنولوژی روز دنیا در شهر ارومیه راه اندازی شده است می توان گفت که قطب اصلی تولید کنسانتره سیب در کشور، شهر ارومیه می باشد.

از این لحاظ کارخانه های ارومیه نه تنها قادر به تامین انواع کنسانتره میوه برای کارخانه های صنایع غذایی کشور می باشد بلکه توانمندی تامین این محصولات برای مشتریان صادراتی را نیز دارد.

کنسانتره انواع میوه ها اساسا روند تولید پیچیده ای ندارند و صرفا نیاز به تجهیزات و ماشین آلات و فضا برای نگهداری محصول نهایی است.

با وجود چنین مجموعه ها و تولیدکننده هایی اساسا مشکل هدر رفت میوه هایی که در طول سال نیز تولید می شود از بین می رود و صنایع تبدیلی ماننده کنسانتره سازی می توانند مجددا آن ها را به چرخه مصرف برگردانند.

قیمت کنسانتره سیب ارومیه

قیمت کنسانتره سیب اساسا به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها نرخ خرید مواد اولیه است و در کنار آن می توان به موارد دیگری همچون میزان عرضه و تقاضا، تازگی محصول، نوسانات ارزی اشاره نمود.

در حال حاضر در بهار سال 1403 قیمت این محصول در حدود 80 الی 90 هزار تومان معامله می شود که این قیمت برای کنسانتره سیب با بریکس 70 و با بسته بندی اسپتیک در بشکه نو است.

با این حال نرخ این محصول در مقایسه با قیمت دلار برای مشتریان خارجی همواره مقرون به صرفه بوده و هست و به همین دلیل از این ظرفیت می توان برای صادرات بیشتر و ارز آوری خوب برای کشور استفاده نمود.

کشور هایی نظیر روسیه، ترکیه، آلمان، ایتالیا، ازبکستان، چین، هند و دیگر کشور های پیشرفته تقاضا بسیار بالایی برای محصولی ماننده کنسانتره سیب ایران دارند.

از این رو با ایجاد روابط بسیار خوب با تاجران این کشور ها و با ارائه اطلاعات کافی به این افراد می توان زمینه را برای صادرات هر چه بیشتر انواع کنسانتره میوه و پوره میوه ایران فراهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *