جستجو کردن

قیمت کنسانتره آلبالو بریکس 65 صادراتی ارومیه

قیمت کنسانتره آلبالو با بریکس 65 کیفیت صادراتی در شهر ارومیه به خاطر تولید انبوه بسیار مناسب می باشد و شما عزیزان برای خرید آن به صورت مستقیم می توانید اقدام نمایید.

کنسانتره آلبالو با بریکس 65

شهر ارومیه یکی از برترین تولیدکننده های آلبالو با بریکس 65 صادراتی در کشور می باشد که از ظرفیت تولید بسیار بالایی در کشور برخوردار است.

از این جهت این شهر توانمندی بسیار بالایی در زمینه تامین و صادرات این محصول به کشور های خارجی دارد.

آلبالو یکی از میوه های پر طرفدار و با ظرفیت تولید بالا در کشور است و منطقه شمال غربی کشور به ویژه آذربایجان غربی و شرقی در تولید آن توانمند هستند.

بنابراین دسترسی راحت تر کارخانه های تولیدکننده کنسانتره به میوه آلبالو سبب شده تا با قیمت رقابتی این محصول را در معرض فروش و صادرات قرار دهند.

کنسانتره آلبالو صادراتی

کشور های روسیه، ترکیه، قزاقستان یا ترکمنستان از مهم ترین مقاصد صادراتی کنسانتره آلبالو به شمار می آیند.

از این رو تقاضا برای فروش و صادرات این محصول چه در داخل کشور و چه در کشور های خارجی بسیار بالاست.

کشور ایران در حال حاضر ظرفیت بسیار خوبی برای تولید انواع کنسانتره میوه و به ویژه کنسانتره آلبالو در اختیار دارد.

بنابراین با ارائه محصولات در کیفیت های بالا نظیر بریکس 65 و همچنین در بسته بندی های مناسب مانند بشکه های فلزی و اسپتیک می توان رضایت خاطر بسیاری از مشتریان را به دست آورد.

از کنسانتره آلبالو می توان در محصولات متعدد نظیر آبمیوه، نوشیدنی های گازدار، انواع لبنیات، شیرینی ها و لواشک های استفاده نمود.

کنسانتره آلبالو ارومیه

همانطور که اشاره شد شهر ارومیه در زمینه تولید کنسانتره آلبالو بی رقیب بوده و می تواند به میزان قابل توجهی کنسانتره انواع میوه جات را برای تاجران و تولیدکننده های مختلف فراهم کند.

در شهر ارومیه کارخانه های متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که هر یک از این کارخانه های محصولاتی با کیفیت های متفاوت عرضه می کنند.

بنابراین برای خرید این محصولات می توانید از مشاوره های لازم افرادی که تجربه همکاری با این شرکت ها دارد بهره ببرید.

این مجموعه ها همچنین می توانند آنالیز دقیق محصولات کارخانه های مختلف را در اختیار شما قرار دهند و در صورت نیاز نمونه محصول را نیز برای شما ارسال کنند تا بررسی های دقیق تر و آزمایشات لازم را نیز انجام دهید.

قیمت کنسانتره آلبالو صادراتی

قیمت کنسانتره آلبالو صادراتی بر اساس یکسری پارامتر هایی مشخص می گردد که همگی با اغلب این پارامتر های آشنا هستید.

یکی از مهم ترین پارامتر هایی که در بحث صادرات کنسانتره انواع میوه به کشور های مختلف در نظر داشت این است که آن ها را در بسته بندی هایی مناسبی قرار داد.

نو بودن بشکه های فلزی و همچنین اسپیتک بودن محصول می تواند تاثیر بسزایی در سالم ماندن محصول و همچنین جلب نظر مشتری داشته باشد.

اساسا قیمت کنسانتره آلبالو به ازای هر کیلو 80 تومن الی 140 تومن در بازار موجود است.

این اختلاف قیمت ها ناشی از نوع بسته بندی، فله یا اسپتیک بودن آن، درجه یک یا درجه دو و پایین تر بودن آن، خالص یا ناخالص بودن محصول بستگی دارد.

شما تجار و مشتریان عزیز می توانید برای استعلام دقیق قیمت انواع کنسانتره میوه از طریق کارشناسان فروش ما اقدانم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *