جستجو کردن

کارخانه تولید کنسانتره آلبالو با بسته بندی اسپتیک

کنسانتره آلبالو به دلیل داشتن مشتریان زیاد در سراسر دنیا بایستی در بسته بندی های خاصی تولید و عرضه شود تا طعم و رنگ و مزه اش در هنگام ارسال و بارگیری تغییری نکند.

کنسانتره آلبالو

کنسانتره آلبالو

آلبالو یکی از محبوب ترین میوه های سرخ تابستانی در ایران است. این میوه علاوه بر طعم لذیذ، خواص بسیاری نیز برای سلامتی دارد. کنسانتره آلبالو یکی از محصولات پرطرفدار حاصل از آلبالو است که در صنایع غذایی، داروسازی و آرایشی بهداشتی کاربرد دارد.

خود میوه آلبالو امروزه در گونه های مختلف تولید می شود که هر کدام از این گونه ها دارای میوه های آلبالو در اندازه های مختلف و حتی طعم های متفاوت مثل ترش یا شیرین هستند.

از مهم ترین فرآورده هایی که از میوه آلبالو به صورت صنعتی به دست می آید و از در صنایع مختلفی که اشاره شد استفاده می کنند کنسانتره آلبالو می باشد.

کارخانه تولید کنسانتره آلبالو

کارخانه تولید کنسانتره آلبالو

آلبالو در ایران سطح زیر کشت بسیار بزرگی دارد به طوری که سالانه نزدیک به 150 هزار تن آلبالو از باغات مختلف سطح کشور برداشت شده و برای مصارف مختلف اعم از تازه خوری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این میزان از میوه آلبالو یقینا برای تازه خوری بسیار زیاد است و بنابراین یکی از بهترین راهکار های موجود برای جلوگیری از خراب شدن و فاسد شدن این میوه با ارزش تبدیل و فرآوری کردن آن می باشد.

کارخانه تولید کنسانتره آلبالو دقیقا همین کار را می کنند و با استفاده تجهیزات و ماشین آلات مختلف و فرآیند های به خصوصی میوه آلبالو را تبدیل به کنسانتره آلبالو می کنند تا نه تنها ارزش های غذایی آن از بین نرود بلکه بتوان از آن در حوزه های مختلف نیز مورد استفاده قرار داد.

کنسانتره آلبالو اسپتیک

کنسانتره آلبالو اسپتیک

فرآیند تولید کنسانتره آلبالو به شیوه یکسانی در بسیاری از کارخانه ها انجام می پذیرد و این عملیات به طور کلی با شستشو میوه های آغاز شده و سپس آبگیری و جداسازی گوشت و هسته میوه است.

در نهایت با انجام عملیاتی نظیر تخمیر و بخار دادن آب حاصل از میوه آلبالو به میزان کافی تلغیظ شده و در نهایت کنسانتره آلبالو با بریکس 65 به دست می آید.

یکی از مهم ترین مواردی که باید بعد از تولید انواع کنسانتره میوه در نظر گرفت شرایط بسته بندی و نگهداری آن می باشد.

بسته بندی های اسپتیک و فله ای رایج ترین نوع بسته بندی در این صنعت هستند که هر دو آن ها در بشکه های فلزی قرار می گیرند.

اما در نظر داشته باشید که بسته بندی اسپتیک با اینکه هزینه ای در بر دارد ولی محصول شما به مدت طولانی تر در همان طعم و رنگ و مزه ای باقی می ماند که در روز اول آن را تولید کرده بودید.

قیمت کنسانتره آلبالو + خرید و فروشر

قیمت کنسانتره آلبالو + خرید و فروش

قیمت کنسانتره آلبالو در بازار بر اساس شرایط خرید و فروش و همچنین میزان عرضه و تقاضای آن تعیین می شود.

گاهی اوقات نبود مواد اولیه و نبود تولید به اندازه کافی سبب می شود که قیمت کنسانتره آلبالو به شدت افزایش یابد.

از طرفی خود میوه آلبالو نیز محصولی با قیمت بالاس و این امر سبب می شود قیمت نهایی خود کنسانتره آلبالو خالص نیز به شدت افزایش یابد.

با این حال ارزش غذایی و نسبت ترکیب کنسانتره آلبالو سبب شده تا بسیاری از افراد فعال در حوزه های متخلف نظیر صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی برای استفاده از آن اقدام نمایند.

این مجموعه یکی از تامین کنندگان تخصصی کنسانتره آلبالو در ایران می باشد و شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت انواع کنسانتره میوه با کارشناسان واحد فروش ارتباط بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *