جستجو کردن

قیمت کنسانتره آلبالو با بریکس استاندارد صادراتی

قیمت کنسانتره آلبالو برای آن دسته از مشتریانی که قصد صادرات این محصول یا مصرف آن برای تولید محصولات مختلف مانند آبمیوه، لواشک و سایر مواد غذایی نیاز دارند بسیار حائز اهمیت می باشد.

تولید کنسانتره آلبالو

کشور ایران یکی از تولیدکنندگان برتر آلبالو در منطقه می باشد و به همین دلیل توانمندی بسیار بالایی در زمینه تولید کنسانتره آلبالو و سایر مشتقات آن را نیز دارد.

آلبالو در بسیاری از کشور های جهان جزو محبوب ترین میوه ها به حساب می آید و از آن برای ترکیب و تهیه انواع مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می کنند.

به همین دلیل کشور ایران ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید فرآورده های استفاده مجدد از آلبالو را دارد و می تواند محصولات صادراتی خود را در این حوزه افزایش دهد.

از جمله محصولاتی که می توان با استفاده از کنسانتره آلبالو تهیه و تولید نمود عبارت اند از:

  • بستنی میوه ای
  • نوشیدنی های گاز دار و بدون گاز
  • انواع دسر
  • انواع ژله ها
  • انواع ترشک و لواشک
  • انواع کیک و کلوچه
  • انواع اسموتی ها
  • انواع نوشیدنی های طبیعی

کنسانتره آلبالو اساسا بایستی بر اساس یک سری استاندارد های خاص بین المللی تولید گردد تا مشکلاتی از بابت صادرات آن وجود نداشته باشد.

به همین دلیل شرکت های تولیدکننده تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند بهترین نوع محصول را با بالاترین کیفیت ممکن تولید و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

از مهم ترین شاخصه های تعیین کننده کیفیت کنسانتره آلبالو می توان به بریکس 65 اشاره نمود که مورد تایید نه تنها استاندارد ایران بلکه استاندارد های بین المللی نیز می باشد.

خرید کنسانتره آلبالو

بسته بندی های این محصولات نیز یکی از شاخصه های اصلی در صادرات کنسانتره آلبالو به دیگر کشور ها می باشد. بسته بندی اسپتیک یکی از رایج ترین نوع بسته بندی های انواع کنسانتره می باشد.

این نوع بسته بندی باعث می شود محصول از نظر کیفیت، طعم و رنگ آسیب نبیند و ماندگاری بالاتری به هنگام جابجایی و انتقال داشته باشد.

در نظر داشته باشید که جزئی ترین موارد برای تولید و عرضه محصول در تعیین قیمت آن تاثیر گذار هستند، بنابراین می توان گفت خود بحث بسته بندی کنسانتره های میوه نیز تاثیر بسزایی در قیمت نهایی هر کیلو کنسانتره آلبالو دارد.

اغلب بسته بندی های این نوع محصولات به صورت بشکه های فلزی با ظرفیت 260 الی 270 کیلو گرم کنسانتره می باشد که به صورت فله یا اسپتیک بسته بندی می شوند.

همچنین در صورت اعلام و رضایت مشتری می توان از بسته بندی های درجه نو و غیر نو برای این منظور استفاده کرد که البته برای صادرات امکان پذیر نیست و برای خرید و فروش در بازار های داخلی بیشتر کاربرد دارد.

کنسانتره آلبالو به خاطر داشتن کیفیت و محبوبیت بالا یکی از گزینه های صادراتی به کشور هایی نظیر ترکیه، روسیه، ازبکستان و دیگر کشور های اروپایی می باشد.

شما عزیزان برای خرید و استعلام قیمت کنسانتره آلبالو می توانید با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *