جستجو کردن

فروش کنسانتره سیب ارومیه ویژه صادرات به روسیه

کنسانتره سیب ارومیه یکی از بهترین نوع کنسانتره های میوه موجود در بازار و جزو پرطرفدار ترین آن ها در بازار های روسیه و اروپا می باشد که صادرات آن در سال های اخیر به شدت رو به رشد بوده است.

کنسانتره سیب ارومیه

کشور روسیه یکی از بزرگترین واردکننده های کنسانتره سیب ارومیه و ایران در منطقه می باشد که به دلیل داشتن صنعت فرآوری و تبدیل این محصول به دیگر محصولات میزان صادرات به این کشور بسیار زیاد است.

واحد های صنعتی و کارخانه های فرآوری کنسانتره سیب در کشور روسیه این محصول را به محصولات دیگر مانند آبمیوه، نکتار، بستنی، انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز، بستنی، کیک و بیسکوئیت و غیره مورد استفاده قرار می دهند.

در کنار این موارد با توجه به این که شهر ارومیه دارای واحد های صنعتی و کارخانه های بزرگی در زمینه تولید کنسانتره انواع میوه ها به ویژه سیب دستی بر آتش دارد، توانمندی این را دارد که سالانه چندین هزار تن کنسانتره سیب را برای صادرات به روسیه برای مشتریان خود فراهم آورد.

از این رو مشتریان و بازرگانان و تجاری که در زمینه صادرات انواع کالا های ایرانی به روسیه فعالیت می کنند می توانند توسط رابطه هایی که در بازار روسیه در اختیار دارند به راحتی وارد فاز جدیدی از صادرات کنسانتره سیب به کشور روسیه شوند.

کنسانتره سیب ارومیه

از طرفی با بازارسازی این محصول به صورت مستقیم بین تولیدکننده ها و واحد های صنعتی که فرآوری این محصول را در اختیار دارند می توانند با حاشیه سود های بالاتری نسبت به فروش این محصول اقدام نمایند.پ

کنسانتره سیب ارومیه اساسا محصول صنعتی بوده و در تجارت های B2B با درخواست های زیادی رو به رو می شود.

کنسانتره سیب مورد نیاز بازار روسیه با بریکس استاندارد 70 تولید می شود و در بسته بندی های اسپتیک و در نهایت در سردخانه و یا مخازن استاندارد دپو و نگهداری می شوند.

بشکه هایی که برای بسته بندی کنسانتره سیب ارومیه مورد استفاده قرار می گیرد تماما سه خط و با کیفیت می باشند و در نهایت به هنگام بارگیری روی ترانزیت یخچال دار به صورت پالت های چهار تایی بسته بندی نهایی می شود تا نحوه حمل و بارگیری آن ها راحت انجام شود.

کنسانتره سیب ارومیه

کنسانتره سیب ارومیه به خاطر داشتن متقاضی زیاد در بازار های بین المللی همواره به صورت تازه و بر اساس استانداردهای اروپایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در نهایت در رابطه با قیمت کنسانتره سیب ارومیه در نظر داشته باشید که نرخ این محصول همواره به عوامل متعددی مانند نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، موجودی کالا و همچنین نرخ مواد اولیه بستگی دارد و ممکن است دچار نوسان هایی گردد.

شما عزیزان برای خرید و استعلام قیمت روز انواع کنسانتره سیب ارومیه با بالاترین کیفیت و استانداردهای صادراتی می توانید با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *