جستجو کردن

قیمت کنسانتره سیب بریکس 70 در فصل بهار 1403

قیمت کنسانتره سیب بریکس 70 که با کیفیت ترین آن در شهر ارومیه تولید می شود در فصل بهار 1403 به نرخ روز معامله شده و در بازار های جهانی و داخلی عرضه می شود.

قیمت کنسانتره سیب

کنسانتره سیب یکی از کالا های پرطرفدار در صنعت مواد غذایی و نوشیدنی به شمار می رود و به عنوان ماده اولیه و همچنین طعم دهنده بسیاری از محصولات این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کنسانتره سیب بریکس 70 در اوایل سال 1403 در حدود کیلویی 70 هزار تومان تا 85 هزار تومان معامله می شود که نرخ دقیق آن برای مشتریان بر اساس یکسری پارامتر های متفاوت است.

طبیعتا میزان حجم درخواستی مشتری و در کنار آن تازه بودن یا نبودن محصول و همچنین شرایط تحویل، پرداخت و نحوه ترخیص از جمله موارد مهمی است که در بحث قیمت کنسانتره سیب تاثیر گذار هستند.

لذا یکی از دغدغه های مشتریان و خریداران این است که همواره بتوانند کنسانتره انواع میوه ها به ویژه سیب را از جایی تهیه کنند که مناسب ترین قیمت بازار و همچنین بهترین کیفیت را عرضه می کند.

قیمت کنسانتره سیب

با توجه به آماری که در دست داریم نشان می دهد که میزان خرید و فروش و صادرات کنسانتره سیب در سال های اخیر رو به افزایش بوده است که این نشان از مناسب بودن قیمت و کیفیت کالای ایرانی در بازار های جهانی است.

کنسانتره سیبی که در این مجموعه تولید و عرضه می شود از نظر کیفیت نظیر ندارد و با بریکس استاندارد 70 که مورد توجه بسیاری از خریداران است عرضه می گردد.

اما از مهم ترین کاربرد هایی که می توان برای کنسانتره سیب با بریکس 70 دانست عبارت اند از:

  • تولید نکتار سیب
  • تولید آبمیوه گازدار سیب
  • تولید آبمیوه بدون گاز سیب
  • تولید بستنی
  • تولید انواع نوشیدنی ها
  • تولید دسر
  • طعم دهنده انواع کیک و کلوچه
  • تولید کمپوت سیب

با تولید کنسانتره سیب اساسا از هدر رفتن میوه سیب جلوگیری می شود چرا که با فرآیند هایی میوه سیب تبدیل به محصولی می شود که عطر و طعم سیب را دارد و صرفا فقط تبدیل به مایع غلیظی شده که می توان آن را دوباره به چرخه تولید و مصرف بازگرداند.

قیمت کنسانتره سیب

از مهم ترین بازار های هدف صادراتی کنسانتره سیب و سایر میوه هایی که در ایران تولید می شود می توان به کشور هایی نظیر روسیه، آلمان، ایتالیا، ترکیه، یونان و غیره اشاره نمود.

در کنار این کشور ها برخی از کشور های اوراسیا نیز از مشتریان و مصرف کنندگان پر و پا قرص انواع کنسانتره میوه ایران هستند.

شما عزیزان برای خرید عمده و صادراتی انواع کنسانتره سیب و همچنین دیگر میوه ها نظیر آلبالو، انگور قرمز و غیره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و استعلام قیمت و موجودی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *